Popular Post

Posted by : TUPAI Jun 23, 2010


"Kongsi" adalah sebuah filem komedi aksi arahan pengarah muda Farid Kamil. Gambar-gambar di sebalik tabir ini diambil pada hari penggambaran yang ke-20 bertempat di Jalan Petaling, Kuala Lumpur. "Kongsi" dijangka akan siap untuk tayangan pada akhir tahun atau awal tahun 2011. Dengar cerita Farid nak cuba untuk habiskan penggambaran dalam masa 26 hari je? Harap-harap hajat Farid berkesampaian ya.

Apa-apa pun, jom kita lihat gambar-gambar di bawah yang sempat Tupai ambil untuk tatapan pembaca yang setia!



Salah satu babak paling mengujakan dan merbahaya dalam "Kongsi"




Shaheizy Sam (baju biru) melepak di tingkat atas sambil menanti babaknya


Farid Kamil khusyuk


Krew produksi melepak sambil menunggu penggambaran bermula


"Cepat la... Dah lama sangat aku tergantung kat atas ni.."


Farid beri penerangan kepada Shaheizy sebelum penggambaran dimulakan


Pelakon filem "Santau", Puteri Mardiana disiapkan di tengah-tengah Jalan Petaling


Farid sempat bersembang dengan Yana


Siapa pula lelaki yang menutup mulut sakan ni...


Berlari di atas awangan?




Farid nampak macam kecewa je?


Bagaikan pameran je pelakon lagak ngeri tu dibuat di tengah-tengah
Jalan Petaling sambil diperhati oleh orang ramai.


'Stand-in' Yana disiapkan untuk adegan aksi ngeri


Yana memegang watak sebagai seorang
pegawai polis bernama Ola


Putri Mardiana


Shaheizy Sam jadi budak punk pulak!

- Copyright © Tupai - Ada Hiburan, Ada Stail! -